je nemogoče primerjati med seboj. Cena za oblikovanje spletne strani lahko sega od 200 evrov pa vse do 2000 evrov in več, čisto možno pa je, da bomo tudi za iste zahteve in specifikacije dobili ponudbe z razliko več sto evrov. Nujno moramo torej preveriti, kaj ponudba sploh vključuje.
En faktor, ki pomembno vpliva na ceno ponudbe, je vizualno oblikovanje strani. O tem se moramo odločiti že takoj na začetku, saj ta lastnost odloča tudi o iskanju ustreznega ponudnika. Vizualna podoba spletne strani je ključnega pomena za uspeh, zato se splača dobro premisliti o razpoložljivih opcijah. Ena možnost je naročilo unikatnega dizajna po meri, druga pa je uporaba grafične predloge, ki je na voljo za javno rabo. Oblikovanje strani po naročilu bo seveda dražje, a prinaša številne prednosti in je v mnogih primerih skorajda samoumevna odločitev. Grafične predloge pa so cenejše in sicer zagotavljajo kolikor toliko spodobno podobo strani, a niso prilagojene dejanski strani in pogosto prinašajo nepotrebno navlako ali pa jim kakšne malenkosti manjkajo.
Nadalje pa je izdelava spletne strani v veliki meri odvisna od tega, kakšen sistem bo poganjal spletno stran. O tem pa odloča poglavitni namen strani – če gre le za spletno predstavitev s statično vsebino, se bo na primer izdelala enostavna spletna stran brez posebnih sistemov, če gre za dinamično stran z vsebino, ki se bo pogosto spreminjala, bo moral biti v ozadju sistem za urejanje vsebin, še bolj kompleksen pa bo sistem za poganjanje spletne trgovine ali napredne spletne strani. Tudi funkcionalno oblikovanje strani torej ponuja več opcij, v končni fazi pa izdelava spletne strani že od naročnika zahteva veliko pozornosti in natančno navedbo vseh mogočih podrobnosti, če želimo pridobiti ponudbo s celovitim seznamom storitev.