V poslu pogosto štejejo detajli, posrečena pika na i pa je dobrodošla predvsem pri poslovanju s končnimi kupci oziroma strankami. Dober vtis v tej fazi poslovanja dosežemo z detajli, ki na prvi pogled niso tako pomembni, gotovo pa prispevajo svoje k celoviti in zaokroženi prezentaciji, ki bo stranke prepričala v lojalnost.
Nalepke
Tiskanje nalepk je vsekakor pomemben opravek pri prodaji raznoraznih izdelkov. Ne le, da gre pogosto za zakonsko predpisano obveznost, saj moramo na izdelkih prikazovati tudi nekatere nujne informacije, gre tudi za odlično promocijsko priložnost, ki jo bomo izkoristili le z dovršeno oblikovano in kakovostno nalepko. Tako tiskanje nalepk ni le formalnost, temveč pomembna odločitev, ki ima lahko daljnosežne posledice. Nalepke, ki se bodo trgale, mečkale ali uhajale s svojega mesta namreč škodijo podobi podjetja in privlačnosti izdelkov med ciljno publiko, medtem ko dobre in skrbno oblikovane nalepke pritegnejo pozornost in prepričajo v nakup. Smiselno je torej tiskanje nalepk zaupati strokovnjakom ali pa vsaj naprednim napravam, ki lahko to opravilo opravijo brez kakšnega tveganja.
Drugi materiali
Nič manj pomembni niso pri gradnji končnega vtisa drugi materiali, tudi na primer tisti, ki se uporabljajo zgolj za pakiranje. Spet bo treba uporabiti prave pripomočke – Activa Air je naprava, ki omogoča izdelavo materiala za varno pakiranje občutljivih vsebin, pri tem pa nudi še opcijo učinkovite promocije. Activa Air zmore namreč tudi tiskati na zračne blazinice in podložne zračne mehurčke, kar pomeni, da lahko tudi pri teh materialih učinkovito izkoristimo potencial promocije. Potiskane zračne blazinice so zelo prefinjen dodatek prezentaciji izdelka, čeprav funkcionalno delujejo enako kot mnogi drugi materiali za ta namen. Gotovo pa bo Activa Air z dovršenim oblikovanjem tega materiala dodala svoj kamenček v mozaik prezentacije izdelka ter tudi podobe podjetja pri svojih strankah in ciljni publiki. Čisto možno je, da bo ravno to detajl, ki bo koga dokončno prepričal.