Trženje izdelkov in storitev je pomembna naloga za vsakogar, ki želi biti v svojem poslu kar se da uspešen. Seveda pa tega dela običajno ne opravljajo podjetniki sami, saj imajo dovolj dela že s svojo dejavnostjo in z drugimi opravki. Bolje se bo izkazala oglaševalska agencija, ki ima v ponudbi različne storitve s tega področja. Pravzaprav je lahko ponudba zelo široka, saj so na voljo različni pristopi, ki ponudijo različne rezultate. Ravno zato se splača poiskati zanesljivega ponudnika, ki bo znal pripraviti učinkovit načrt in delo opraviti z najboljšim možnim rezultatom.
Oglaševalska agencija ponuja različne marketinške pristope, ki se razlikujejo v svojih lastnostih in v pričakovanem učinku. Je pa veliko odvisno od okoliščin oziroma situacije, predvsem od vrste izdelkov oziroma storitev ter od ciljne publike. To pomeni, da ne bo možno najti univerzalne rešitve, ki bi v vsakem primeru ponudila odličen rezultat. Ravno zato mora biti oglaševalska agencija izkušena in prilagodljiva, da lahko izdela najboljši načrt. Res pa je, da nekateri pristopi ponujajo veliko širine.
Med priljubljenimi opcijami je vsebinski marketing, ki je zelo uporaben predvsem pri trženju preko spleta. Vsebinski marketing posreduje promocijsko vsebino preko besedil, slik, video posnetkov in podobnih materialov, večinoma pa se te vsebine predstavljajo kot uporabne in zanimive. Za razliko od klasičnega spletnega oglaševanja torej ni občutka promocije, posledično je veliko več možnosti za prostovoljno deljenje vsebin, pričakovati gre tudi boljši učinek med tistimi, ki oglaševanju niso naklonjeni. Vsebinski marketing je lahko zelo učinkovit, res pa je, da zahteva kar nekaj dela. Vsebine je treba namreč premišljeno načrtovati in pripraviti, pa tudi predstavitev oziroma objava ni vedno enostavna. Ta pristop se odlično kombinira z drugimi, tako da je običajno vključen v širši načrt, ki ga pripravi zanesljiva oglaševalska agencija. Ravno takšna kombinacija je najboljša izbira, saj ponudi prednosti z različnih področij.