Vedno več poudarka pri ustanovitvi ali vodenju podjetja, ki nudi neke storitve je tudi to, da jih znamo oglaševati, predvsem preko spleta, saj se to izkazuje za medij, na katerega se nanaša največ ljudi, ki se odločajo za izbiro izvajalca neke storitve. Google Ads delujejo popolnoma drugače kot navadni oglasi, za katere moramo točno zakupiti recimo pano ali čas na radiu. Ti oglasi se pojavljajo na spletu tistim osebam, ki so pred kratkim na drugih Googlovih partnerjih kot so Zemljevidi in Youtube iskali določena gesla, ki se direktno povezujejo z vsebino, za katero mi najamemo Google da jo oglašuje. Recimo da je nekdo na Zemljevidih iskal bližnje izvajalce mizarskih del. To si Google zapomni in spravi v del baze podatkov o svojih uporabnikih in nato naslednjič, ko nekaj iščemo na drugih straneh v pasici z oglasi Google Ads sami predlagajo naše izvajanje mizarskih del, saj smo preko Googla podpisali pogodbo, da oglašujejo za nas.
Seveda da lahko sebe oglašujemo je najprej potrebna izdelava internetne strani
Spletno oglaševanje je nemogoče, če za oglasom ne stoji tudi izdelava internetne strani, saj drugače oglasa, ki se pojavi na internetu ne moremo z ničemer povezati, razen če oglašujemo le svojo telefonsko številko, kar pa ni konkurenčno z drugimi, kjer lahko mogoče poteka že naročanje ali pošiljanje povpraševanj preko spleta, kar lahko potencialni kupec naredi tudi ob treh zjutraj, ko po navadi ljudje niso ravno dostopni po telefonu. Izdelava internetne strani mora tudi potekati tako ,da je optimizirana za iskanja, ki jih ljudje tipično opravljajo, ko želijo koristiti ponudbe, ki jih ponujamo, kot so recimo mizarske storitve. To naredimo tako, da poskrbimo, da ko poteka izdelava internetne strani uporabljamo te ključne besede v tekstu, v poimenovanjih slik in URL povezav, prav tako pa uporabljamo povezave med svojimi podstranmi.